Marka modowa Balenciaga przekształciła swój sklep na Mount Street w Londynie, tworząc maksymalistyczny wygląd, aby wypuścić kolekcję Le Cagole, okrywając wnętrze jasnym różowym sztucznym futerkiem.
Aby uczcić popularną torbę Le Cagole, która nawiązuje do maksymalisty Balenciaga It Bags z przeszłości, i wypuścić kolekcję akcesoriów i butów z tej linii, całe wnętrze sklepu zostało pokryte futrem.
Balenciaga owinął ekspozycje w puszyste, jasnoróżowe sztuczne futro wybrane ze względu na swój maksymalistyczny wygląd, aby powiązać z identyfikacją torby Le Cagole.
I tu właśnie pojawia się miejsce na pytanie, które oprócz redakcji Dezeen zadaje sobie z pewnością wielu miłośników serialu autorstwa Jima Hensona – „Ile Muppetów musiało za to zginąć” 😉
Źródło: Dezeen, zdjęcia dzięki uprzejmości Balenciagi.